הגדלת חזה מי צריכה את זה?

המניע העיקרי לביצוע הניתוחים הוא אי-שביעות רצונן של נשים, לרבות נערות, מגודל החזה שלהן או מצורתו. נשים ונערות בעלות חזה קטן חשות, לא אחת, בושה להיראות לבושות בחולצת טריקו, קל וחומר בבגד יד. חזה קטן מהווה עבור רבות סיבה מספיקה להימנע מהליכה לים או לבריכה בכלל ולהיחשף בהן בבגד ים/ביקיני בפרט.

חשוב לדעת, כי ניתוח להגדלת חזה הוא ניתוח לכל דבר ועניין. הוא מחייב הרדמה. ייתכנו בו שטפי דם או בצקות, אשר אף שהם צפויים, אם הם מופיעים, לחלוף כעבור ימים אחדים, הם עלולים להישאר שבועות ואף חודשים.

התוצאות הסופיות

מאחר שרק לאחר שנה, בקירוב, ניתן להיווכח בתוצאות הסופיות של ניתוח ההגדלה, צפויות המנותחות לעבור תקופה ארוכה כשהן מתוסכלות מהמראה הלא מושלם לפי שעה של החזה המנותח.

חשוב לא רק להתייעץ עם רופא מומחה אלא גם לייחס חשיבות לעצותיו, המושתתות על ידע ועל ניסיון רב עם מאות ואולי אף אלפי מנותחות. המנתח המנוסה עשוי להציע לאישה המועמדת לניתוח שתלים בגודל שיהלמו את מידות שאר איברי גופה ולא יעמיסו על הגב ועל הכתפיים משקל רב העלול להשפיע על היציבה ולהוות קושי קבוע ומתמשך בנשיאת החזה הגדול והכבד.

אם החלטת לבצע ניתוח להגדלת חזה  שיהיה בהצלחה. רצוי לבחור בקפידה את סוג השתלים. המנתח ודאי יוכל לייעץ לך על סוג השתל ועל החומר שממנו הוא עשוי כמו גם על עיצובו על פי נתונים שתמסרי לו על אורח חייך. גילוי נאות רק יועיל לך.

החברה הכי טובה

אל פגישת הייעוץ הראשונית עם הרופא המנתח רצוי לך להגיע עם חברה טובה ( אם, אחות, ידידה קרובה ואפילו חבר) על מנת שיהיו אוזן קשבת נוספת, ויוכלו, במידת הרצון או הצורך, לתת לך משוב כמי שרואים אותך בעיניים חמות ואוהדות אבל חיצוניות, ולכן יכולים לשקף לך את מראה דמותך כפי שהוא.

חשיבות הייעוץ המקצועי היא גם ואולי בעיקר בכך שהיא מאפשרת לך להידרש אל סוגיית ההגדלה באופן קר, מושכל והגיוני. זה חשוב בעיקר לצורך קיום הבחנה ברורה וחדה בין רצון לבין צורך.

הגדלת חזה

לקביעת ייעוץ מלאו את הפרטים

התקשרי עכשיו לפרטים נוספים ללא כל התחייבות מצדך

לא מצאתם מה שרציתם? תרצו שנחזור אליכם?

או תשאירו פרטים